Ofir Group™
case study projektu
case study projektu
Elementem strategii komunikacji wizualnej było zaprojektowanie i odświeżenie logotypów dla 4 nowych linii produktowych. Marek: Intenze, Infinity, Bill’s i Bill’s Sublime. W ramach tworzenia strategii komunikacji jako pierwsi zaproponowaliśmy firmie posiadającej w ofercie elektroniczne papierosy wyraźną segmentację grup docelowych, dzieląc ofertę dla poszczególnych grup konsumentów.
Ofir Group™
producent e-papierosów, akcesoriów i płynów do elektronicznych papierosów
Kompleksowa opieka
Zaprojektowaliśmy nowe pozycjonowanie marki. Stworzyliśmy strategie dla linii produktowych. Dostarczyliśmy wyniki badań i wykonaliśmy analizy. Zabezpieczyliśmy wprowadzenie produktów na rynek polski i rynki zagraniczne.
miesiące pracy
wariantów opakowań
newsletterów B2B
delegacje zagraniczne
sesji zdjęciowych
serwisów www
nowych wykrojników
materiałów promo
W trakcie prac nad komunikacją wizualną marek równolegle projektowaliśmy opakowania. Klient otrzymywał wizualizacje 3D i mockupy na etapie kreowania wyglądu propozycji. Stworzyliśmy wykrojniki.
Możliwości produkcyjne dostawcy elementów ozdobnych umożliwiły nam zaprojektowanie tej części produktu. Dzięki temu konsumenci mogli jeszcze bardziej identyfikować się ze światem danej marki. Bill’s Sublime to linia premium. Całość koncepcji komunikacji produktu została opracowana przez nas. Stworzyliśmy dwie kluczowe koncepcje. Dla produktu Decador inspiracją było art-deco. Dla linii liquidów Sublime – secesja. Każda z buteleczek i opakowań płynów Sublime posiada oddzielną historię. Opowiedzieliśmy o smakach liquidów w piękny sposób.
Punkty sprzedaży. Zapewniliśmy spójne z koncepcją promocji marki narzędzia dla działu handlowego. Zaprojektowane zostały min. ekspozytory, displaye, wobblery, modułowe standy w standardzie EURO i wiele innych.
Stworzyliśmy i wydrukowaliśmy ulotki, foldery, plakaty i broszury. Pełna oferta naszego Klienta w przejrzysty sposób została przekazana punktom detalicznym na terenie całego kraju. Materiały zostały również wykorzystane w trakcie targów.
Powstała ciesząca się dużą rozpoznawalnością strona marki Intenze. Dużym sukcesem był wybór tego samego projektu, gdy nasz Klient rozpoczął dystrybucję produktów w Wielkiej Brytanii. Strona została przetłumaczona i opublikowana w angielskiej wersji językowej. Ponadto wykonaliśmy strony dla marek: Infinity, Bill’s. Naszym zadaniem było również wsparcie dla działu sprzedaży elektronicznej. Zaprojektowaliśmy wiele grafik promocyjnych i przygotowaliśmy zdjęcia i wizualizacje produktów do sklepów internetowych Klienta.
W efekcie spójna komunikacja została wdrożona w różnych kanałach uwzględnionych w działaniach promocyjnych.